POJEDYNEK KOSMETYKÓW ♥ #3

Hejka Kochani! ♥
przybywam dzisiaj do Was z 2 podkładami ( nie ostatnimi)
Jako, że każda z nas ma inny rodzaj cery i inne oczekiwania względem podkładów, nie musicie zgadzać się z moją opinią ani oceną. ☺
Moje oczekiwania względem podkładów są następujące:
- mają być trwałe,
- dobrze kryć,
-nie wysuszać cery,
-nie uczulać,
- łatwy w nakładaniu,
-bez efektu "maski"
To są chyba takie główne czynniki, na które zwracam uwagę, decydując się na podkład.
Możecie podzielić się w komentarzach, na co Wy jeszcze zwracacie uwagę, kupując podkład. chętnie się dowiem, a może też coś dorzucę do swoich podpunktów. ♥☺
 (do nakładania podkładów, używam silikonowej gąbki do makijażu) 
Paese - LONG COVER FLUID 
Jego cena waha się od 25,99zł do 39 zł - zależy od strony bądź drogerii w jakiej kupujecie.
Przechodząc do rzeczy.
Był to mój 1 podkład ze szpatułką, przyznam, że całkiem wygodny. Jako,że zawsze byłam zwolenniczką podkładów w tubce, to ten mnie pozytywnie zaskoczył. Zdecydowanie łatwiej wydłubać, jest resztki tą szpatułka, niż jeśli mamy podkład z pompką, ponieważ nie każdy się da odkręcić, co zawsze mnie irytowało ☺
Tak więc...
Konsystencja: kremowa - do cery suchej w sam raz.
Nie powiem, odcień idealny do mojej bladej jak ściana cery, jednak przez dość gęstą konsystencję miałam problemy z rozprowadzeniem go na twarzy. Byłam zmuszona brać większość ilość "materiału" - wow, co za słowa ja se tu używam- żeby dobrze zakryć przebarwienia, czy też jakiś nowych nieproszonych lokatorów. Co mnie jednak mocno zniesmaczyło do niego. Jednak trwałość mnie pozytywnie zaskoczyła, nie spływa, nie wałkuje się, nie uczula, oraz nie zakrywa porów. W tym wypadku stwierdziłam, że jestem w stanie wybaczyć tą konsystencję ☺
CATRICE HD - liquid coverage 
Cena po internecie chodzi od 24 zł - do max. 30 zł 
Również jak podkład z PAESE tak i ten był moim pierwszym z pipetą - tak to jest pipeta xD -
Nie powiem, podoba mi się taki sposób nakładania, wygodny i praktyczny jednocześnie.
Konsystencja: płynna, bardzo wydajna. Przeznaczony do każdego rodzaju cery, bez wyjątków. Idealnie kryje, i daje promienny wygląd twarzy. Trzyma się naprawdę długo, nie "schodzi" z twarzy. Trzyma się jak macka ośmiornicy. Idealnie dopasowuje się do koloru skóry i nie widać, że coś tam jest na niej.
Jedyne co mi nim przeszkadza to, to, że jest ciężki... Nie nadaje się do codziennego użytkowania ponieważ, zatyka pory, a za tym idą wypryski. W moim wypadku były to ropne. Najgorsze jakie chyba mogą się pojawić. Mimo wszystko wybaczam mu to, ponieważ na jakieś większe wyjścia nie trzeba wydawać majątku na dobry podkład a sięgnąć po ten! Ale więcej o tym w następnej "Konfrontacji" - wow, mówię jak AdBuster xD-  





Wnioskując!
Mamy REMIS. 
Każdy z tych podkładów, ma swoje wady, jak i zalety!
Nie jestem w tym przypadku wytypować #1. 

ZAPRASZAM WAS do: -->
Obserwacji na instagramie: IG - Shinell_0 (link)
Lajka fanpage FB: FP FB - codziennie motywujace cytaty i nie tylko :) (link)
Oraz dodawania na Snapchacie: 

Komentarze

  1. Ciekawa jestem tego podkładu Paese, myślisz że sprawdzi się przy suchej skórze? Catrice niestety strasznie wysusza, ale podoba mi się jego wygląd i krycie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się sprawdzi. Jego kremowa konsystencja dodatkowo nawilża, także myślę Że się powinien sprawdzić w tej roli 😘😋

      Usuń
  2. Mam jedynie podkład Catrice i z całego serca go polecam! Utrzymuje mat nawet do 8 godzin bez żadnych poprawek(!), oczywiście mam bazę nawilżającą bo mam cerę suchą i moja buzka bardzo by ucierpiała z powodu zastygającego podkładu. Czekam na inne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Catrice znam ze słyszenia , Paese to dla mnie nowość. Sama nie używam podkładów, więc nie będę się wypowiadać :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham podkład Catrice i nic mi sie po nim nie dzieje na szczęście. 😍 Jest to dla mnie the best of, żaden inny nie sprawdza się na mojej skórze tak dobrze jak ten. 😊
    Pozdrawiam!
    Kociołek Zdrowiedźmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się 😄
      Dzięki, również pozdrawiam 😘

      Usuń
  5. Sama nie próbowałam tych kosmetyków, lecz bardziej skusiła bym się na ten z Catrice :D
    http://bykatherina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty