Krok w dorosłość.

A więc... Nadszedł ten długo oczekiwany dzień... 18 urodziny! 
 chyba każdy z nas, czeka na ten dzień w świetle prawa jesteś już dorosły i kupując napoje alkoholowe, nie musisz mówić, że "to dla taty" xD a jak ktoś Cię poprosi o dowód to z dumą go pokazujesz a innym opada szczena :D
Ja na moje "dojrzałe" urodziny czekałam z niecierpliwością. Pół roku przed planowałam już kto będzie, gdzie będzie, jaka muzyka i to wszystko....
Ale oczywiście nie obeszło się bez komplikacji, ale to już puśćmy w niepamięć.
W sumie, podobały mi się moje urodziny, były właśnie takie jakie bym chciała, co prawda mógłby być lepsze ale to wszystko da się nadrobić w następne urodziny, które będą już ostatnie -NASTE!!!
Czujecie jaką starą dupą będę?
Pewnie pojawi się (tak sądzę) myśl, co dostałam, więc już się z wami dzielę tą informacją :D
Od rodziców dostałam fundusze, na spełnienie mojego marzenia, a mianowicie na tatuaż

Pewnie będzie się zastanawiać co on oznacza. Już wam tłumaczę. Znajdują się na nim 3 symbole: Wiara, nadzieja i miłość. Te słowa są w moim życiu bardzo ważne, i kieruję się głównie nimi 
"Wiara tworzy nadzieję, która rodzi miłość."
Drugim prezentem z którego się ucieszyłam, i płakałam ze szczęścia był miś. Tak dokładnie miś. Ale nie byle jaki, miś jest 2m i nazwałam go Andrzej. Poznajcie się :)

Bardzo pragnęłam dostać takiego misia na 18 urodziny. I udało się <3 
Następnym prezentem była biżuteria. Jejku jak ja kocham biżuterię *-* 
dostałam bransoletkę z Briju jest śliczna, przepiękna i wgl awww! Noszę ją od święta, bo boję się ją zniszczyć <3


Następnym prezentem były kolczyki *-* na których widok się popłakałam tak samo, bo również są śliczne! Wuj trafił z narzeczoną w mój gust jak zawsze! <3 są delikatne i przepiękne!
Kolczyki z "Jubiler SKORPION"

Kolczyki i bransoletka to dla mnie idealny zestaw <3 zwłaszcza z serduszek! Chyba zdążyliście zauważyć, że je kocham xD <3 jeszcze z Briju to wgl <3 z bransoletką się nie rozstaje noszę ją 24/7 

Kolejnym cudownym prezentem była koszulka mojego ulubionego Youtubera. Remigiusza Wierzgonia <3 znany jako ReZi. Piszczałam skakałam i płakałam ze szczęścia a osobę od której dostałam, wyściskałam :3

Koszulka lekko pomięta, bo wyjęta prosto z prania, proszę o zrozumienie! :D 
Naturalnie czym by były urodziny bez kartek! No oczywiście, że niczym xD

                                                             Te głupie też się znalazły


Kochane siostrzyczki <3 xD
Najlepszych wspomnień jednak nie da się pokazać na zdjęciach!
Jeżeli wy macie przed sobą ten wyjątkowy dzień to pamiętajcie. Korzystajcie z niego ile tylko się da! :D 

Komentarze

Popularne posty