Niedoskonałości? Zaskórniki? Problem z gładką cerą? Mam dla Ciebie rozwiązanie!

Tak jak może nie każdy,ale zdecydowana większość miałam problem z cerą.
Dermatolog nawet nie pomagał więc to nie lada wyzwanie było  dla lekarza jak i dla mnie.
Tona kosmetyków, kremów i innych dziwnych materiałów do pielęgnacji skóry.
Aż do momentu kiedy na grupie na Facebook'u dołączyłam do pewnej grupy kobiet (podam wam link niżej) wspomniano o paście z liści Manuka z ZIAJA, dziwna nazwa z początku nie mogłam jej zapamiętać, ale tego samego dnia jeszcze pojechałam do sklepu, ale sprawdzić ile kosztuje i dowiedzieć się więcej na ten temat. Fakt mogłam to zrobić za pomocą internetu, ale wolałam fizycznie zobaczyć jak to wygląda ile kosztuje i co jest w tym jeszcze.
Ku mojemu zaskoczeniu cena pasty wynosiła mniej niż 8 zł, bardzo uprzejma pani powiedziała, że jeżeli nie jestem pewna skuteczności da mi próbkę pasty jak i kremu, ponieważ wysusza skórę.
Zgodziłam się. Dostałam 3 próbki pasty jak i kremu na dzień. Po powrocie do domu postanowiłam zacząć"kurację". Wiadomo za pierwszym razem efektu nie osiągnę, po wykorzystaniu już tych 3 próbek co zajęło ok. 2 tyg. ponieważ jest to bardzo wydajne, zauważyłam OGROMNĄ poprawę skóry. Potocznie zwane wągry w sporym stopniu znikły jak i dało się je łatwiej usuwać. A krem nawilżający jest delikatny i szybko się wchłania, a także jest wydajny, wystarczy naprawdę niewielka, minimalna ilość, a nasza twarz jest jedwabiście miękka i nawilżona.
Ponadto miałam problem ze znalezieniem kremu na naczynka. I tutaj również postanowiłam skorzystać z usług ZIAJA. Znalazłam swoje małe kochane cudeńko, które sprawia cuda. <3 Naczynka są niemal już niewidoczne po 2  miesięcznej kuracji. Zaczerwienienia są zniwelowane a ja nie czuje już krępacji. Znalezienie odpowiedniego kremu do demakijażu, również było dla mnie problemem. Po jednych skóra schodziła, a to była wysuszona aż ponadto, oczy szczypały, skóra piekła. Ogólna mordęga. Aż postanowiłam również udać się do salonu ZIAJI. Otrzymałam profesjonalną poradę co do produktu oraz wyboru, strzał był w 10 o ile nie w 100-tkę. Płyn nie wysusza cery, lecz ją nawilża. Makijaż zmywa niesamowicie dokładnie, po tylu płynach i kremach jakich miałam i używałam do demakijażu byłam ogromnie zaskoczona.  Produkty ZIAJA są zdecydowanie najlepszymi produktami na rynku, niskiej ceny ale wspaniałej jakości.
https://www.facebook.com/groups/1449932608606418/?fref=ts











Komentarze

Popularne posty