Podsumowanie roku 2k16! 💖

Jako, że pierwsze tygodnie stycznia nie miałam czasu, nadrabiam zaległości.
Postanowiłam specjalnie dla Was napisać to, co spotkało mnie w 2016r. i to co chciałabym osiągnąć w tym, już trwającym roku.
365 dni w pigułce:
Zaczęłam chodzić na siłownię, 
Przefarbowałam się na Rudo 
Wyjechałem na zagraniczne praktyki do Portugalii 
zrobiłam na wymarzony telefon 
Pomagałam osobom starszym ^_^
Podjęłam się wakacyjnej pracy 
Chodziłam na imprezy z przyjaciółmi xD
Wyjechałam sama na kilkudniowe wakacje nad morze
Korzystałam z życia, jeździłam tu i tam.
Zdałam egzamin zawodowy 
Przefarbowałam się ponownie 
Oddałam ponownie krew <3
spędziłam dużo czasu z przyjaciółmi 

....
W tym jakże cudownie rozpoczętym roku, chciałabym dalej trwać i wytrwać na siłowni, zdać egzamin zawodowy, i maturę, spędzić jak najwięcej czasu z przyjaciółmi i chłopakiem  dostać się na wymarzone studia. I po prostu być szczęśliwa 珞

Komentarze

Popularne posty