Co tam, jak tam?

Hejka naklejka.
Trochę mnie nie było, ale to tylko dlatego, że sporo się u mnie dzieje. Wyprzedzając Wasze pytanie " a co się dzieje?"
Otóż.
Matura za pasem, bycie przewodniczącą też daje się we znaki 😧. Wypadało by się jakoś przygotować, coś powtórzyć, ilość czasu jaki został do zakończenia roku, jest lichy😂 aż strach patrzeć na kalendarz. 😨Uwierzcie mi że pierwszy raz nie cieszę się, że tak mało czasu mi zostało w szkole, brak czasu na podciągnięcie ocen, brak pewności co do zdania matury, czy dostanie się na studia, iść do pracy na ten czas a może odpocząć? Osobiście, już szukam pracy, takie jakby wyjście " awaryjne " że y zdobyć jakieś doświadczenie w razie nie powodzenia z matura, na wszystko trzeba szukać rozwiązania. 😄 szczerze, boję się studiów, że nie dam rady czy coś 😔 ale życie jest jedno i wszystkiego trzeba spróbować 😁
Następnie w poniedziałek, miałam urodziny.
Tak tak, starzeje się. 20 lat minęło jak jeden dzień... Coś te lata po tej 18-sce za szybko lecą 😂
A w te urodziny,brat był jak zawsze nieprzewidywalny, i szok normlanie, że jako prezent dał mi 100 zł 😂, a  mój kochany mężczyzna, jako że nie mógł być tego dnia ze mną że względu na pracę, wysłał mi poczta kwiatowa, 20 ślicznych róż 😍 kiedy otworzyłam drzwi, stanęła jak wryta, a ze szczęścia się popłakałam. Najlepsza niespodzianka jaka mogła być, humor mi się poprawił momentalnie, bo tego też dnia dostałam mandat 😂 Pamiętajcie nawet jak wychodzicie nawet na 10 minut z samochodu, wykupujcie parkometry 😩 drugi mandat, w tym miesiącu, czy może być coś bardziej pechowego? 😂 
Postaram się teraz częściej robić wpisy, felietony, etc.
Na pewno teraz moje życie stanie się bardziej urozmaicone, a nie monotonne. Szkoła, 🏫dom,🏡 szkoła,🏫 siłownia,🏋 korki, ✔dom, 🏡bieganie 🏃.
Tak, stałam się bardziej aktywna, nie dlatego, że " nowy rok, nowa ja" nie dlatego, że idzie lato, nie dlatego, że chłopak, że to że tamto. Nie nie nie...
Motywacją jestem ja sama, dla samej siebie zaczęłam to wszystko.
Pamiętajcie, żeby realizować się dla siebie, nie dla kogoś.


Komentarze

Popularne posty