Achae coconut coffee scrub

Dzisiaj przyszła do mnie paczka od achae.com
Jest to kawowy peeling kokosowy - naturalny, bez substancji chemicznych.
Pierwsze co zauważyłam, to jakość wykonania samego opakowania. Jest prosty a zarazem estetyczny. Efekt jaki ma przynieść to:
~ olejek kokosowy ma odżywić skórę,
~ Kawa ma zredukować niedoskonałości,
~Brązowy cukier, złuszczyć martwy naskórek,
~ Różowa sól himalajska, odmłodzić i ujędrnić.
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to informacja o tym, że produkt, nie jest testowy na zwierzętach, robiony ręcznie ( co da się już zauważyć po opakowaniu).
Informacje o wysłaniu paczki dostałam 10.04, natomiast już 11.04 przesyłka grzecznie czekała na mnie w domu. :)  Nie da się ukryć, że solidnie podchodzą do każdego klienta, co skutkuje pozytywną opinią, oraz zadowoleniem. :D
Jeśli jesteście ciekawi, innych produktów achae, odsyłam Was do ich strony internetowej: achae
Zapraszam Was również na mojego instagrama: ang3llika
Jak i do dodawana na Snpachata: Kvantursofino
Po przetestowaniu, tego produktu, napisze Wam moje odczucia etc. :D

Komentarze

Popularne posty