NOVACLEAR ATOPIS

Hejka Kochani! Tak wiem znowu mnie trochę nie było, ale powody moje nieobecności jak zawsze są wyjaśniane na snapie --> @Shinell_0
Tak więc nie tłumacząc się i nie zniechęcając Was do dalszej lektury przechodzę do sedna sprawy!
Jakiś czas temu dostałam do testowania żel pod prysznic z kremem do ciała z Organicznym olejem konopnym, ekstraktem z lukrecji, gliceryną i alantoiną. - są to główne składniki jakie znajdują się w tych produktach.
Produkt ten charakteryzuje się następującymi cechami:
 
Delikatna formułaDo codziennego użytkuWolne od irytujących chemikaliów (takich jak Formaldehydy, SLS, SLES, silikony)Bez zapachówBez sztucznych barwnikówpH ~ 5,5
Zaczynając od żelu pod prysznic. Konsystencja jest lekko śluzowata (jeśli mogę to tak nazwać xD)
przeźroczysta, dość ciężko się wyciska z tubki, trzeba używać większej niż normalnie siły, na całe szczęście, że tubka jest zrobiona z miękkiego plastiku co nieznacznie może nam pomóc. Nie mniej jednak jest to minus. - 
Po codziennym stosowaniu, zauważyłam że skóra nie jest wysuszona aż tak bardzo od wody jak do tej pory to u mnie było. Co jak najbardziej stawiam na plus! +
Produkt jest kierowany do osób które mają skórę: Suchą, atopową, oraz wrażliwą.
Jak najbardziej się z tym zgadzam, gdyż moja skóra nie dość, że jest sucha to dodatkowo wrażliwa. Więc jak najbardziej mogę przyznać plus. +
Krem
Wydobycie produktu z tubki, jest znacznie łatwiejsze niż w przypadku żelu.
Biały krem o przyjemniej konsystencji. Nie mniej jednak moja skora dłoni chyba nie do końca akceptuje tą formułę. Uparcie testowałam ten produkt, jednak za każdym razem skóra wydawała się być taka sama jak przed smarowaniem. Szorstka, sucha i mało przyjemna w dotyku. Miałam wrażenie że skóra nie była mało nawilżona, mniej niż tego potrzebowała. Więc z bólem serca ale niestety muszę dać kremowi minus :(. -
Podsumowując:
Czy zdecydowałam bym się na osobiste kupno? - Żel może tak, krem niekoniecznie.
Czy poleciła bym komuś? - Niekoniecznie.
Czy chciałabym zobaczyć skuteczność innych produktów firmy "Novaclear"? - Na pewno tak!
Tak więc.
Dzięki, że dotrwaliście do końca, postaram się nadrobić zaległości.
Standardowo, zapraszam Was:
Na instagrama: INSTA!
Facebook'a: FACE
oraz, snapchata: @Shinell_0 


Do następnego wpisu! ♥


Komentarze

Popularne posty