Lashvolutioon, pierwszy tydzień.

Od tygodnia testuje serum do rzęs od #Lashvolution, dumnie mogę powiedzieć, że zostałam  jego ambasadorką. Dostałam to serum jakoś po świętach, lecz dopiero  teraz zaczęłam je stosować, dokładnie tydzień temu użyłam go po raz pierwszy.  Aplikacja jest bardzo łatwa i myślę, że nawet dziecko by sobie z nią poradziło. Zapach jest delikatny, nie drażniący. Chwilę po nałożeniu na powiece czujemy delikatne mrowienie co informuje nas o aktywnym działaniu serum. Następnego  dnia kiedy malowałam rzęsy, tak jak dotychczas zauważyłam, że są już minimalnie dłuższe. Po tygodniu, gdy maluje rzęsy widzę znaczącą różnic przy malowaniu. Rzęsy są bardziej podatne na ruchy tuszem i bardziej podkręcone bez użycia zalotki. Każda kobieta która chce mieć piękne i naturalnie długie rzęsy powinna czym prędzej kupić to właśnie serum. Niżej podam Wam link do niego. Kończę tą notkę, gdyż nie mam zbyt dużo czasu,   mam nadzieję, że wybaczycie mi słabą jakość  zdjęcia xD starałam się jak mogłam, a wyszło jak zawsze :P
Zachęcam Was do obserwowania moje instagrama i do dodawania na snapchata! Wszystko znajdziecie klikając 3 paski w prawym górnym rogu!
Trzymajcie się! Do następnego wpisu!
Link do serum: https://lashvolution.pl/kup-lashvolution-teraz.html

Komentarze

Popularne posty