OFF ROAD! ♥

Hejka Kochani! Trochę mnie nie było, ale wiecie dlaczego (mówiłam Wam na snapie --> shinell_0 :))
Więc tak! Jak wiecie albo i nie wiecie biorę udział w zwariowanym konkursie dzięki  #katalogmarzen #chcetoprzezyc !
Dostałam się do I etapu z czego niezmiernie się cieszę i wciąż nie mogę uwierzyć, że znalazłam w setce osób które mogą spełnić swoje marzenia. Liczę na to, że z Waszą pomocą uda mi się dostać do dalszych etapów! Przechodząc do rzeczy.
W niedziele (09.07.17r) miałam okazję na przejażdżkę Off road'dem samochód marki cherokee ♥ jako kierowca! Dzięki chłopakom z #driveposition ♥♥♥ jedynym wymaganym kryterium to było to, aby posiadać prawo jazdy kat. B. Więc byłam umówiona na godzinę 17:00 ale z racji tego, że zajechałam znacznie wcześniej zapytałam się, czy jest w ogóle taka możliwość, żeby
pojechać wcześniej. Udało się! Uśmiech na twarzy nie schodził mi cały dzień z twarzy, w nocy byłam tak podekscytowana, że ledwo co spałam. Mama się z tego śmiała xD.
 Pan Daniel ( o ile dobrze pamiętam z tych całych emocji imię xD) prze sympatyczny człowiek. Podczas całej jazdy tak się uśmialiśmy, że to coś nieprawdopodobnego. Cała trasa - trasa zielona była jak na taką wymagająca i nieco przerażająca :D ale było warto! wyszłam brudna przez błoto, szczęśliwa i podekscytowana :3 Stresu oczywiście dodawał sam Pan Daniel! Z czego go zapamiętam! :D
Zdjęć mało i filmiku  nie ma z powodu spraw technicznych... Mam nadzieję jedynie, że to nie utrudni mi dostania się do kolejnego etapu gry! Więcej mówiłam o tym na snapie! bo to co się działo jest ciężko przelać na kartkę! Mam nadzieję, że następny etap będzie mi pisany a jego forma będzie w postaci VLOGA! ♥
instagram
facebook


Komentarze

  1. Ale fajnie musiało być, powodzenia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wspaniałą osobą, masz tyle wigoru i chęci do działania. Nie dziwne do udało Ci się dojść do tego etapu, życzę Ci z całego serca żebyś wygrała ten event ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tam byłam 👌🏻😆❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Rob to co pozwala Ci sie usmiechac, keep on this way. Powodzenia w dalszych etapach chodz i tak juz jestes wielka. SW

    OdpowiedzUsuń
  5. �� powodzenia w dlaszym realizowaniu marzen, nigdy nie trac wiary w siebie, na pewno Ci sie uda ��
    Bo jak nie Ty to kto?! ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne wspomnienia i wrażenia do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty