PRO CONTOUR PALETTE!

Hej hej! Przybywam dzisiaj z postem odnośnie, paletki do konturowania twarzy.
Dostałam ją jakiś czas temu. Na zdjęciach można się zorientować, że była testowana itd.
Wraz z opakowanie firma "WIBO" daje nam również wskazówki jakie konturowanie powinno być wykonywane przy danym kształcie twarzy.
Po odnalezieniu swojej wśród kilku rodzajów zaczęłam testować sprawdzać itd.
Ogólna konsystencja kremowej części paletki jest genialna! Idealnie kryje, pokrywa, a niewielka ilość produktu wystarczy do pokrycia wyznaczonej przez nas powierzchni twarzy i szyi.
Pudrowa część paletki jest dość intensywnie na pigmentowana. Jak w przypadku kremowej części wystarczy nie wielka ilość produktu, aby ładnie twarzy była wykonturowana.
Jedyne co mnie smuci to, że prostokąt do matowienia, bądź jak ktoś woli - z pudrem transparentnym jest mocno sprasowany i ciężki do nałożenia.
Cena to ok. 40 zł
Minusem może być, brak odpowiednich narzędzi do aplikowania preparatu, chyba że producent z góry przewiduje, że użytkownik ma odpowiednie pędzle itd.
Ogólnie produkty wary zachodu i ceny po mimo tego jednego minusa.
NIŻEJ ZDJĘCIA! <3
_______________________

Tak z innej beczki! Udało mi się przejść do kolejnego etapu #chcetoprzeżyć! To dzięki Waszej pomocy, komentarzom, udostępnieniom udało mi się przebić! W drugim etapie jest nas już tylko 50 osób konkurencja jest spora. Marzenie mam już wybrane co dalej, dowiecie się w krótce!
Wracam do rzeczywistości! Trzymajcie się!
Więcej mnie jak zawsze na snapie: Shinell_0
a na insta trochę mniej: shinell_0
Łapcie też fanpage, tam możecie być na bieżąco ze wszystkim! :D Fanpage




Komentarze

  1. Paleta faktycznie wydaje się fajnym zestawem kosmetyków... Jedynie zdjęcia nie dają mi spokoju - paleta mogłaby być wcześniej wyczyszczona, bo taka "uwalona" nie wygląda zachęcająco ;p Wybacz, takie tam natręctwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha spoko, rozumiem. następnym razem bardziej się postaram, dzięki wielkie <3

      Usuń
  2. Wydaje się być ciekawa :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co dzień się wcale nie maluje, mimo tego post bardzo ciekawy ;)
    H&G

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty