#1 Złota rada

Hejka, lekkie zamieszanie w życiu - praca, itd.
Ale jestem. Postanowiłam, że będę co jakiś czas pisać Wam jakieś moje "złote rady".
Będziecie chcieli, to skorzystać, nie to w pełni to rozumiem ☺

Ostatnio poszukując czegoś w internecie, jak dobrze pamiętam były to paznokcie. Natknęłam się na pewne zastosowanie produktu po którym tego się nie spodziewałam.

O co mi chodzi?
Jest lato, jest ciepło, pocimy się. To naturalne.
Niektórzy z Nas zmagają się w tym czasie z nieprzyjemnym zapachem potu.
Z którym antyperspirant i dezodorant sobie nie radzi.
 Wiadomo, że jeśli zapach jest bardzo intensywny może świadczyć o nieodpowiedniej higienie ciała, hormony bądź gruczoły za to odpowiadają. 
Nieprzyjemny zapach potu może być naprawdę kłopotliwy i żenujący nie tylko dla osób, które się z nim borykają, ale także dla tych, którzy znajdują się w ich otoczeniu.

Rozłożyć ręce i się z tym pogodzić, nic podobnego. 
Są na to pewne sposoby! (sprawdziłam go osobiście )

#1. Nie jest to nic innego jak żel antybakteryjny do rąk.
Po kąpieli jak zwykle, bierzesz na dłoń niewielką ilość produktu, który dostaniecie już w rossmannie za bagatela ok. 2 zł w zależności od wielkości buteleczki.
A następnie smarujecie nim pachy, bądź kolana, zgięcie łokcia, gdzie najbardziej Wam przeszkadza zapach.

#2 sposób to soda oczyszczona 
Generalnie soda oczyszczona jest wykorzystywana do zapobiegania powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Natychmiast po tym, jak wyczujesz nieprzyjemny zapach potu, dokładnie umyj się pod pachami oraz nanieś za pomocą płatka kosmetycznego odrobinę sody oczyszczonej. Wcale nie musisz jej usuwać, śmiało możesz pozostawić ją na skórze! Inną idealną sztuczką jest zmieszanie łyżeczki sody oczyszczonej z sokiem z cytryny i wtarcie tej mikstury pod pachami, zaraz po kąpieli. Jej działanie neutralizujące zapach potu jest naprawdę szeroko znane.

Zrezygnuj z dezodorantów i używaj antyperspirantów

Wykazano, że dezodoranty jedynie kamuflują zapach potu na skórze i w rzeczywistości wcale nie walczą z nadmierną potliwością. To właśnie antyperspiranty są zalecane do regulowania pracy gruczołów potowych oraz do walki z nieprzyjemnym zapachem potu.

Dajcie znać, czy słyszeliście o którymś z tych lifehacków ♥
Zapraszam Was na:
Instagram Instagram Shinell_0 (link)

Komentarze

Popularne posty