POJEDYNEK KOSMETYKÓW! #7 ♥

Hejka!
2 niedziela w miesiącu, więc według mojej obietnicy czas na pojedynek kosmetyków!
Jak myślicie co tym razem wymyśliłam?
Oczywiście nie sama, bo mam swoich pomocników prywatnych, na których zawsze mogę liczyć. ♥ 

Każda z nas chce mieć naturalne, piękne, długie jak wachlarze rzęsy.
W tym pomogą nam kosmetyki do stylizacji rzęs, a prościej mówiąc tusze do rzęs.
Na beauty rynku jest ich tyle, że czasami ciężko nam wybrać coś fajnego, czasami się uda w strzelić i jest wow! A czasami nie koniecznie i kupujemy następne.
Czasami średnia półka jest znacznie lepsza niż ta wysoka gdzie za tusz miałybyśmy dać 100 zł.
Nie wiem jak Wam, ale mi średnio na kieszeni leży taki interes ☻
Szukając kosmetyków szukam, tanich i dobrych, czasami na atrakcyjnej promocji skuszę się na średnio wysoką półkę, ale to w skrajnych sytuacjach.
Dzisiaj dowiedziałam się, że najczęstszą marką tuszy do rzęs po jaką sięgamy jest:
Maybelline - the colossal  

Tego czego ja oczekuje od tuszu to wydłużenia i pogrubienia rzęs
Dziś mam dla was dwa tusze mocno rywalizujących marek między sobą:
MAYBELLINE vs. L'OREAL 




 MAYBELLINE The Colossal Volum Express Mascara 
 Cena -  od 16 - 25 zł w zależności od drogerii
Dostępność -  Drogerie, internet, wszędzie.
Kolor -  Tak jak obiecuje producent, smolista głęboka czerń,
Konsystencja - Smolisto-woskowa dobrze trzymająca się na rzęsach nawet podczas deszczu czy płaczu - ahhh te kobiety...
Szczoteczka - Gęsta, pogrubiająca rzęsy.


Producent obiecuje nam, że nasze rzęsy będą wydłużone i pogrubione, jednak poza pogrubieniem nie zobaczyłam żadnej różnicy w długości... Oczekiwałam jednak, że coś da kolejna warstwa ale nie... nie powiem zawiodłam się przez to na nim. Więc jak dla mnie, produkt średni, a jak na tak znaną markę myślę, że to właśnie za nią płacimy. A może to wina moich rzęs? 


VS 


L'OREAL PARIS Volume Million Lashes So Couture

Cena -  od 25 do 30 zł
Dostępność - Drogerie, stacjonarnie i przez internet
Kolor -  Głęboka czerń
Konsystencja - Płynny jedwab który jest w środku sprawia,
że mascara jest lekko kremowa a dodatkowo
wspomaga kondycję naszych rzęs.
Szczoteczka - Sylikonowa szczoteczka z
cieńszą końcówką sprawa, że łatwo
 i precyzyjnie wyczeszmy nasze rzęsy.
Produkt Który rzeczywiście pogrubia i wydłuża nasze rzęsy, a przynajmniej moje. Stają się miękkie w dotyku i się nie kruszy. Jak zawsze przy demakijażu wylatują mi rzęsy, tak przy nim w ogóle. Z czego się bardzo cieszę!
Bezapelacyjnie L'Oreal stał się moim faworytem w tej konkurencji to on wygrywa!
A jaki jest Wasz ulubiony tusz? A może któryś z tych?












Zapraszam Was do dyskusji w komentarzach! 

I zapraszam na: 


Komentarze

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty