Beauty for you!

Zaprezentuje wam dzisiaj gąbeczki do nakładania podkładu. 
Biorąc pod uwagę to, że miałam tego dnia mały budżet to przeznaczenia na zakupy, chciałam wybrać trafnie. No i udało się. Stojąc przy gąbeczkach do makijażu  w Rossmannie zastanawiałam się który wybrać, jeden 80 zł - starczy na 2 miesiące i co? i kolejny? no nie, odpada. 4 kwadraty za 40 zł - no nie, bo to nie wygodnie będzie i co? i tak palec się ubrudzi a konturowanie będzie trudne. Odpada. Aż w końcu, w moje oczy wpadło ładnie wyglądające okrągłe pudełeczko, 6 trójkącików. Hmmm cena? 7.99 zł.(promocja)  CUDO!
I tak oglądam to, patrzę jest i 6 za taką cenę to nic, jeden starczy na 2-3 miesiące. więc 6 wystarczy na rok może nawet dłużej. OK! Biorę. No i dzisiaj mija 2 i pół miesiąca jak zobaczycie poniższe zdjęcia to zauważycie że jest już co nico zniszczona, ale to tylko dlatego że używam jej niemal codziennie :)  Odkąd zaczęła stosować je i chciałbym się podzielić moją opinią na ten temat.
Są niewielkie i miłe w dotyku, bardzo dobrze się aplikuje dłonie pozostają czyste, a konturowanie to sama przyjemność, aplikuje równomiernie nie wchłania podkładu jak co po niektóre, ani nie fałduje podkładu (wiecie o co mi chodzi mam nadzieję :D ) Czyszczenie jej, też nie jest trudne, chociaż w zależności od tego jakiego podkładu stosujemy nie da się tego tak perfekcyjnie domyć i to może w tym wszystkim jest jeden minus ale do analizy zaraz dojdziemy :) Czyszczę ją mydłem w płynie pod ciepłą wodą nadmiar podkładu schodzi bardzo dobrze :) Przechodząc do rzeczy!
Plusy: 
- cena !!!
- przyjemna w dotyku
- aplikacja
- konturowanie 
- ilość!!! 
- ładne opakowanie 
- bezzapachowe 
- wydajność
- jakość!
- czyszczenie (50/50 ) *

Minusy: 
- czyszczenie (takie 50/50) * 

 Więc dziewczyny i chłopaki też! Jeśli chcecie dobre aplikatory do podkładu najbardziej je polecam, nie ma nic lepszego niż to. ( http://www.rossmann.pl/Produkt/For-Your-Beauty-gabka-do-makijazu-6-szt,98898,3370,5545 )


* w zależności od tego jaki fluid, podkład używamy. 




 Zapraszam do komentowania i do ocenia jak wam się podoba post :) <3 :* 

Komentarze

Popularne posty