Motywacja!

Kiedy postanawiamy wprowadzić, jakieś zmiany w naszym życiu, coś planujemy mącimy, szukamy, grzebiemy podczas takiego wysiłku, po pewnym czasie trudnościach, zaczyna nam brakować motywacji. Ano właśnie. Bo to od motywacji powinniśmy zacząć i stopniowo realizować wdrążać w nasze życie te zmiany. Zakładamy sobie plan od A do Z na początek wystarczy ok, 5 literek.
A- chce coś zmienić
B- zaczynam działać
C- moje ciało= moja motywacja (nie wzorujmy się na kimś, wyobraźmy sobie siebie jako ideał, bo nikt nie będzie taki jak osoba na której się wzorujemy KAŻDY JEST WYJĄTKOWY!)
D - zaczynam eliminować słodkości i puste kalorie zastępuję wartościami
E- myślę  pozytywnie- pozytywne myślenie daje nam moc, większą niż jedna mocna motywacja, uśmiechaj się nawet jeśli boli, a wszystko będzie wyglądać inaczej.



Podczas kiedy, już jesteśmy zmotywowani ćwiczenia przynoszą nam radość i szczęście czujemy siłę i determinację do kolejnych działań, jakie to będą zależy już tylko od Ciebie! To ty tworzysz swoją historię, to Ty tworzysz swoje ciało. To co uzyskasz teraz będzie z Tobą. Cały ciąg działań stanie się dla Ciebie "rytuałem" i przez to,  że będą inni z Ciebie dumni ale i Ty sam będziesz dalej walczyć, żeby nie zawieść innych ale i samego siebie. No bo jaki sens jest w zaczynaniu czegoś co zaraz ma się skończyć? Nie lepiej utrzymać formę? Żeby to inni Tobie zazdrościli, a nie Ty im? Żeby nie trzeba było wspominać "ja też tak robiłam i ćwiczyłam"? można wciąż ćwiczyć a swoją determinacją zarażać innych, udzielać im rad, ale nie na tyle dokładnych co by sami nie popełniali błędów. Na własnych błędach uczymy i zapamiętujemy najwięcej. Jeśli ktoś mówi "doradź mi" zrób to, ale mało precyzyjnie.

Jeżeli w drodze zaczyna nam brakować motywacji, przypomnijmy sobie dlaczego zaczęliśmy do czego dążymy i jacy będziemy na końcu mety.




Co do częstotliwości postów, będą się pokazywać w każdy poniedziałek bądź wtorek :)
Zachęcam was do komentowania i podawania propozycji o czym chcieli byście poczytać!

Komentarze

Popularne posty