Korektor. Lovely

Każda z nas stojąc przed pułkami które aż się uginają od korektorów, szukamy tego najlepszego, najwydajniejszego, nie drogiego, a najlepiej jeszcze wielofunkcyjnego.
Jakiś czas temu, znalazłam właśnie taki oczywiście w drogerii Rossmann, z Lovely - noVproblem concealer palette 
  • niedrogi, (12 zł )
  • wydajny, (mam go już ok.2 miesięcy) 
  • wielofunkcyjny
    kamufluje popękane naczynka - zielony koryguje szare i żółte przebarwienia -  fioletowymaskuje wypryski - jasny beż maskuje niedoskonałości - ciemny beż 
Jak go stosuje, otóż. Kolor zielony  stosuję pod nos - z niewiadomych przyczyn mam tam zawsze zaczerwienienie. Kolor fioletowy używam na kąciki oczu oraz ust - tam po prostu mam lekką szarość którą lubię zamaskować :). Kolor jasny beż nakładam pod oczy po to aby zniwelować woreczki, i zamaskować zmęczenie ^ ^. Kolor ciemny beż stosuję tylko wtedy kiedy pojawią się u mnie jakieś wypryski, co jest równoznaczne z tym, że wystarcza na dwa razy dłużej niż pozostałe :D. 
Co więcej o tym produkcie. Bardzo dobrze się nakłada, nie wyciera się podczas kiedy nakładamy resztę makijażu. Doskonale spełnia swoją rolę, utrzymuje się długo i ładnie pachnie :D 
Podsumowując. Nie zauważyłam w tym produkcie żadnych minusów, więc jak dla mnie jest mega. Produkt na długo i za niewielką cenę, czego można chcieć więcej? :D 



Śledź mnie na instagramie: ang3llik4
Dodaj mnie na snapie: kvantursofino 
Bądź ze wszystkim na bieżąco :) 

Komentarze

Popularne posty