HDK, Urodziny.

Hejka Kochani!
Z racji tego, że dzisiaj są moje JUŻ 19-ste urodziny, dodam szybki króciutki post. :)
Akcja HDK - Honorowy Dawca Krwi.
W czwartek (tj. 17.03) u mnie w szkole odbyła się akcja HDK. Jako że od dawna chciałam oddać krew ale z różnych przyczyn nie mogłam tak więc zdecydowałam się że tego dnia to zrobię. Tak więc poszłam, wypełniłam formularz i wraz z całą reszta czekaliśmy na to, czy na pewno nadajemy się na oddanie krwi, czyli sprawdzali poziom hemoglobiny. Udało się! Mieszczę się w normie wynik 12,7 :) SUPER!  Następnie kolejka do lekarza, czy ciśnienie jest odpowiednie i czy podczas oddawania krwi nie zrobi nam się słabo i czy nie "fikniemy" no i czy waga jest odpowiednia.  Ponownie pomyślnie wszystko poszło. Teraz już tylko wystarczyło czekać na to, aż nas zawoła pielęgniarka na fotel :3 podczas czekania na swoją kolej inne osoby pomagające w całej tej akcji dbały o nasz odpowiedni poziom cukru, w skrócie " karmili " nas ciasteczkami kawa i herbata. Po wywołaniu mojego imienia i nazwiska otrzymałam koszyczek w którym był mój dowód i torebeczki na krew. Cieszyłam się niesamowicie. Podeszłam po pewnym czasie do fotela usiadłam, i bardzo miła pani pielęgniarka bezboleśnie się mną zajęła. Po podłączeniu wszystkiego tak jak należy zaczęłam uciekać serduszko antystresowe jak to nazwałam ^_^  po 10 minutach nawet nie,  450ml że mnie upłynęło <3. Teraz już tylko złożyć podpis i gotowe,  w nagrodę dostaje się 8 czekolad i soczek :3 ale nic nie może się równać z satysfakcją jaka się pojawia że komuś możemy uratować życie tak prostym gestem. Zapotrzebowanie na krew wciąż jest wysokie, więc jeśli możesz oddać krew zrób to, przełam strach bo jest niepotrzebny, ból? nic kie czuć nie odczuwasz żadnej zmiany nic się nie dzieje. Wiadomo zdarzają się omdlenia, ale po to siedzimy jeszcze chwilę pod nadzorem fachowców żeby nam w razie czego udzielili niezbędnej dla nas pomocy. Możesz oddać krew?  Zrób to!  Jeśli nie dla kogoś to dla siebie, zaskocz innych swoją decyzją i tym jaki to jesteś odważny i szlachetny nie każdego stać na taki gest. A czy Ciebie będzie na niego stać?
_______________
Post dodaje teraz gdyż później nie będę miała mieć fizycznie możliwości.Wiecie jak to jest przy urodzinach. Więc żegnam Was cieolutko i di następnego wpisu!
Dzięki, że jesteście <3


Komentarze

  1. Super :) będę częściej tutaj wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog prowadzisz. Po Twoich wpisach widać, że jesteś bardzo wartościową i miłą osobą :-) Twój chłopak musi być cholernym szczęściarzem. Gratuluję odwagi w oddawaniu krwi, heh no i Wszystkiego Najlepszego( spóźnione, ale dopiero teraz wpadłem na Twój blog). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty