POJEDYNEK KOSMETYKÓW #6 ♥

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym pojedynkiem. Miał być inny, ale stwierdziłam, że ten może być równie przydatny.
Więc:
Jakże w wyjątkowo mroźną listopadową niedziele przychodzę do Was z odżywką i balsamo - koncentratem  (bąknę również coś też o szamponach tej serii) firmy: Dr. Sante!
Ktoś z Was o niej słyszał, a może miał z niej kosmetyki? ☻

Napotkałam tą firmę przypadkowo, stojąc dobre 10 minut przed półką pełną szamponów, masek i odżywek, czytając ulotki kolejne 10 minut, i zastanawiając się dlaczego wybór prostego szamponu jest taki niepozornie trudny? A może to ja jestem zbyt wybredna?
Albo jedno i drugie :D 

Mam ten problem, że nie mogę zbyt długo używać tego samego szamponu, ponieważ włosy się przyzwyczajają i nie ma takiego efektu jak był na początku. Stają się oklapnięte, szybciej się zaczynają przetłuszczać i inne takie.
Więc mówię, a doobra raz się żyje co mi szkodzi.
Pierwsze spostrzeżenie moje było takie, że cena jest stosunkowo małą co do wielkości.
bo za 1000 ml bądź jak kto woli 1 L dałam niewiele ponad 20 zł za jeden produkt.
 Szampon Szampon coconut hair (link) i Odżywka Coconut hair Odżywka coconut hair (link) - do włosów suchych i łamliwych 
Cena: Szampon 20 zł Odżywka 23 zł 
Obietnice producenta: Włosy staną się miłe w dotyku, kondycja i struktura włosów się poprawią, łatwe rozczesywanie.
Efekt: Włosy naprawdę stały się łatwiejsze do rozczesywania, miłe w dotyku, lśniące, przestały się puszyć, mechaniczne uszkodzenia po rozjaśnianiu zanikały. Jeden taki zestaw przy codziennym myciu włosów jak ja (tak wiem,że to złe dla włosów, ale inaczej nie potrafię) wystarcza na 1.5 -2 miesiące. Jak dla mnie, Ekstra! co najlepsze odżywka również.
Szampon bardzo dobrze się pieni, już jedna pompka wystarczy aby umyć całe włosy o średniej długości jak moje. Jak zawsze po kąpieli musiałam nakładać różnego rodzaju olejki nie olejki tak teraz nie ♥ Czy może być coś lepszego?

VS 

Szampon szampon aloe vera (link) i balsam - koncentrat Aloe vera balsam aloe vera (link) -
odbudowa 
Cena: Szampon 20 zł Odżywka 22 zł
Obietnica producenta:  Oczyszczenie i odbudowa, łatwość rozczesywania, gładkie i zregenerowane końcówki.
Efekt: Ilość którą trzeba nałożyć na włosy jest kolosalnie ogromna. Szampon aby się spienił potrzeba ok. 4-6 pompek, po spłukaniu włosy są szorstkie i niemiłe w dotyku. Co za tym idzie? Nałożenie odżywki  bądź w tym przypadku balsamu jest konieczne, bo inaczej włosów nie idzie rozczesać. Tworzą się kołtuny, puszą się a w dotyku są przesuszone. Więc chciał nie chciał trzeba nałożyć tonę olejku, pomimo dobrego nawilżenia przez koncentrat.

Podsumowanie:  Kokos na prowadzeniu dalej - czy to włosy, skóra, twarz! Prowadzi
Aloes - skóra, twarz, w ostateczności tylko jako odżywki balsamy, do mycia włosów odradzała bym.

Zapraszam Was do komentowania i do odwiedzenia w social media!
Instagram: Instagram - Shinell_0 (link)
Facebook: Facebook - fanpage (link)
Dzięki, że jesteście! ♥

Komentarze

  1. Zainteresowała mnie ta odżywka do włosów ;) Jeszcze o zapachu kokosa to już bajka po prostu ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zarówno szampony jak i odżywki z tej marki ;) mam aloesową, arganową i macadamia ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jeszcze dwie muszę dorwać 😍 jasne!

      Usuń
  3. Raczej nie dla mnie. Moje włosy nie lubią oleju kokosowego, zaś na aloes mam uczulenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty