Ulubieniec miesiąca X #1

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was coś nowego, tzn. nowego, nową serię postów.
W tym miesiącu przychodzę do Was z podkładem Maybelline FIT me!
Podkład matujący dla skóry normalnej oraz tłustej.
Wiele podkładów przetestowałam, niektóre to tragedia a niektóre to "WOW" niby można by było się zdecydować na kolejny zakup takiego samego, ale co to za frajda? No żadna właśnie. Niby stabilizacja dla portfela bo można sobie ustalić wydatek na dany miesiąc ale jak widzimy coś tańszego a może okazać się być lepsze to dlaczego by niby nie skorzystać!
Przecież to dla Nas kobiet grzech by był. No właśnie, też tak sądzę.
DOBRA! Przechodząc do sedna sprawy.
 Będąc pewnego dnia w kosmetycznym sklepie, robiąc zapasy szamponu, odżywek i innych takich pierdółek, czekając w kolejce do kasy moją uwagę przykuła promocja na kosmetyki Maybelline!
No i tak patrze, myślę, myślę, patrze. A weeezmę co mi tam. Stać mnie.
Obiło się coś o oczy kiedyś, że ktoś go tam zachwalał, a jak wiadomo idziemy za przykładem. Zwłaszcza jak coś jest dobre i niewiele kosztuje to tym bardziej jesteśmy skłonni po to sięgnąć.
TAK WIĘC!:
Używałam tego podkładu przez miesiąc. Praca, spotkania, wyjścia i inne takie i sprawdzałam ile wytrzyma, co się będzie działo itd.
- Praca --> po 8h na nosie go nie było, ale to pewnie dlatego, że mam okulary i średnio co 20 min. je poprawiam i jak widzę rękawice to widzę go tam.
- Spotkania --> średnio moje spotkanie trwa jakieś 5h w tym czasie nic się nie dzieje! nie ma żadnych efektów typu cookies efekt czy nie spływa a trzyma się zawzięcie tam gdzie powinien - szacun.
Wycieranie --> lubię się przytulać i często się przytulam do chłopaka skutkiem czego jego podkoszulki, koszule i bluzy są narażone na stracie z podkładem, ale... w porównaniu co było na jego koszulkach przy poprzednich podkładach a teraz to śmiało, z ręką na sercu mogę powiedzieć, że się nie ściera! rewelacja ♥☻
Krycie --> świetnie zakrywa niedoskonałości, poprawia koloryt skóry, nie zatyka porów, nie czuć że ma się coś na twarzy, CUDO!!
Cena --> ok. 15 zł - na promocji zapłaciłam 10 zł, niby tylko 5 zł, ale za tyle już macie pół kebsa ♥
 Podsyłam Wam linka! Maybelline FIT me!
Jest to mój pierwszy samodzielnie wybrany podkład a raczej jego odcień który w tak idealny sposób pasuje do mojej bladej cery! ♥♥♥

fit me

Tak więc: Gorąco polecam ♥
Standardowo zapraszam Was do obserwowania mojego profilu na Instagramie Instagram - Shinell_0 (link) nazwę macie również po prawej stronie w zakładkach ♥
Do lajkowania Fanpage na Facebook'u - fanpage shinell_0 facebook ( link )
i snapa - znajdziecie w zakładce po prawej stronie ♥
A jaki jest Twój ulubiony podkład? 
Zapraszam do dyskusji w komentarzach. ♥

Komentarze

  1. Słyszałam dużo dobrego o tym podkładzie :) Osobiście go nie stosowałam ale chyba muszę po niego wreszcie sięgnąć ;) Ja uwielbiam podkłady firmy Bielenda i Bell 🤗 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bell miałam różne przeżycia, ale chyba po prostu źle trafiłam. Pozdrawiam 😁❤️

      Usuń
  2. Ja mam ten tylko w kolorze 105 jest super i mi na policzkach trzyma się nie do zadarcia stref T matuję ale wiadomo nie na długo ale z pudrem super efekt.
    Też ja okularnik to tam mi się najwięcej ściera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się 😍 cieszę się, że ktoś podziela moja opinie ❤️

      Usuń
  3. Znam ten podkład i kończę już jego 2 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jak wszyscy chwala czas sprobowac 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam go gdzieś w zapasach. Muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twój komentarz :)

Popularne posty